Pokreće Blogger.

Denim midi skirt


Traper suknje su se definitivno vratile u modu, a pogotovo su popularne one dužeg kroja, do koljena i duže. Ako nemate takav komad u ormaru, potražite ga u nekom od highstreet dućana ili meni najdraže, na online shopu. 

Ja sam svoju naručila sa Romwe stranice i nisam pogriješila. Kombinacija ima bezbroj, a ja sam je izabrala upariti sa jednostavnom prugastom majicom, krznenim kaputićem i čizmama iznad koljena. Malena torbica u crvenoj boji je tu da donese malo boje, a od nakita odabrala sam narukvice sa Shein.


Denim skirts are definitely a big comeback in fashion, and especially the ones with longer cut, knee-deep and longer. If you don't have such a piece in your closet, you can find it in one of the highstreet shops or my favourite, in online shops.

I ordered mine from Romwe and I didn't made a mistake. Combinations are endless, but I chose mine to pair with simple striped shirt, fur coat and over the knee boots. Small bag in red is here to bring a little color, and from jewelry I chosed bracelets from Shein.











Wearing:
Skirt: Romwe (similar: here and here)
Bracelets: Shein

P.S.
Happy women's day!
Sretan vam dan žena!

2 komentara

  1. jako mi se sviđa kako si ukombinirala sve skupa :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Love your longer denim skirt! Such a great look!

    xx, Elise
    www.sparkleandslippers.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši