Pokreće Blogger.

Black doors


Uz neku veselu glazbu pišem vam ovaj post, i tako je ponedjeljak već skoro gotov. U Zagrebu je i dalje lijepo i toplo, planiram koji dan otići na neki od food festivala koji se održavaju u gradu. Rujan me baš posebno tjera na planiranje nekakvog izleta ili putovanja, samo mi je da negdje idem! Ne znam jel to tako i vama?

No, vratimo se mi na outfit. Nisam mogla odoljeti ovim rustikalnim crnim vratima koje su baš upotpunile cijelu sliku. Nosila sam prugastu midi suknju koja mi je ovo ljeto bila jedan od najdražih komada za nositi, bijelu majicu i krem wedgesice. Tu je i nova torba u boji vina, tipična jesenska boja koja ide na sve, a opet drugačija jer izvlači monotoniju iz outfita i vrlo je uočljiva.


I write this post with some cheerful music, and so Monday is almost over. In Zagreb is still nice and warm, I plan to go one day on one of the food festivals held in the city. September is making me wanna plan some kind of trip or vacation, just want to go somewhere! I do not know if that's like with you too?

But, let me go back to my outfit. I could not resist this rustic black doors that really complement the whole picture. I wore a striped midi skirt that was one of my favorite pieces to wear this summer, a white shirt and cream wedges. There is also my new bag in the color of wine, typical autumn color that goes on all, and yet different because draws monotony of outfits and it is very noticeable.












Wearing:
Shirt: Second hand shop
Skirt: Romwe
Bag: Happy home shop

4 komentara

  1. looking great.I love the scene too.Great Post

    OdgovoriIzbriši
  2. jako mi se sviđa torba :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna kombinacija, torba se na divan način ističe! :D


    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful look! Totally in love with the skirt!

    OdgovoriIzbriši